Forever Young

Kewujudan Vanestella
Thursday 22 November 2012 . 0 word(s) .

Hai, sayangg :* assalamualaikum *jawab jangan tak jawab*
Vanestella, hmph, macam manalah nama vanestella tu boleh wujud kan?
Actually, aku ambil nama Vanestella ni daripada ex group aku yang dulu telah di take over oleh someone ni *malas nak bagitahu nama dia*
First time, tertanya tanya jugak, nak buat group baru ke tak, takut terjadi macam benda lepas.
So, aku pun post la dekat facebook, *siapa nak jadi partner aku? aku nak buat group ni :( * First, bobokk yang IM aku, then aku bagitahu dia macam macam, tapi aku perlukan jawatan admin and leader, macam macam lah sebab aku tanak buat sekerat jalan :) and...

wujudlah vanestella, comel kan nama tu? tengok lah siapa yang letak . Haha, cehh *jangan kembang eh syerra* *duckface* tapi tanpa sokongan bobokk, straw, syazwani, afiq, fast, amin , and yang lain, vanestella takkan meriah. thanks korang,  i really appreciate that :')

btw iloveyouu so much :* hope korang maintain dengan vanestella's. Sorry kalau aku ada tak layan comment korang dalam tu, maybe aku busy. nanti jangan lupa datang kay for first gathering vanestella dekat taman suria KLCC :)
Hope sangat korang dapat hadir, ni kecil-kecilan je, ada photoshoot , DATANG TAU ! :D

Okaay lah, sampai disini dahulu, penat weyy buat blog nih :3 nanti aku masukkan nama korang apa tah yang adik bongsu tu semua kay, banyak nak kena renovate lagi ni. sorry if banyak kelemahan tu datang dari diri aku sendiri, hope korang happy :* byee. Assalamualaikum .



Thanks for reading :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction